Service in maxim 24 de ore

Sau va oferim 100 de Euro pe fiecare zi intarziere

In baza contractului de service incheiat cu HALMADENT SRL, medicii stomatologi beneficiaza de serviciul Service in maxim 24 de ore in urmatoarele conditii:

  • in termen de 24 de ore (calculate din zile lucratoare) de la primirea notificarii, in cazul defectiunilor majore;
  • in termen de 3 zile lucratoare de la primirea notificarii, in cazul defectiunilor minore.

Notificarea se considera primita la ora receptionarii ei de catre prestator (daca aceasta ora este cuprinsa in intervalul 9.00 – 17.00, de luni pana vineri). Daca notificarea este receptionata in afara acestui interval, ea se va considera primita de catre prestator incepand cu ora 9.00 a primei zile lucratoare ce ii urmeaza.

Efectuarea interventiilor este conditionata de permiterea accesului de catre client la aparatura medicala/marfa achizitionata care fac obiectul garantiei, respectiv solicitarii de service.

Prin defectiuni majore se intelege :

Uniturile stomatologice – nefunctionarea completa a:

    • fotoliului dentar (nu se ridica/nu coboara)
    • lampii scialitice
    • postului de turbina
    • postului de micromotor
    • seringii de apa/aer
    • aspiratiei

Autoclave: eroare repetata care indica faptul ca sterilizarea nu este conforma.
Compresoare: nu produc aer comprimat.

Daca interventia de service nu este realizata in termenul mentionat mai sus va oferim 100 Euro pentru fiecare zi de intarziere. Suma de 100 Euro se va acorda in produse comercializate de HALMADENT SRL.

Produs la schimb: daca in urma interventiei se constanta ca defectiunea semnalata nu se poate remedia pe loc, primiti un produs la schimb pe toata durata reparatiei.

Produse incluse in serviciul produs la schimb pe perioada reparatiei: autoclave DentalX, compresoare Ekom, compresoare Antar, fiziodispensere Bien Air, piese de mana.

Aceste servicii pot fi prestate de catre HALMADENT SRL sau de catre alte societati colaboratoare.